پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
رونمایی از دستگاه ازن ژنراتور در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

رونمایی از دستگاه ازن ژنراتور در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

- 1402/09/13

شرکت توسعه فناوری ازن تجهیز نوین در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان، از دستگاه ازن ژنراتور رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان،  شرکت توسعه فناورى ازن تجهیز نوین با هدف نیل به آرمان، ارتقا سطح کیفى وضعیت محیط زیست، کاهش هزینه، افزایش راندمان کارخانه ها و واحدهاى تولیدى با بهره گیرى از فناوری هاى توانسته با ارائه کلیه خدمات تولیدى، مشاوره و فنى مهندسى،‌ سهم بسزایى در آگاهى وبومى نمودن تکنولوژى هاى روز دنیا در کلیه صنایع داخلى داشته باشد.

 ذکریاپور کارشناس شرکت ازن تجهیز گفت: این شرکت در زمینه مشاوره، طراحی، تامین و تولید دستگاه های ازن ژنراتور صنعتی کار می کند و در پکیج های اکسیداسیون پشرفته(AOP) برند ازن مکس(ozone max) فعالیت دارد، همچنین در حال حاضر حدوداً 3500 پروژه فعال در زمینه تصفیه آب و فاضلاب شهری و صنعتی، پرورش ماهی، استخر های شنا، صنایع غذایی داروسازی، پرورش دام و طیور، کشتارگاه ها و غیره دارد.

 ذکریاپور به نحوه عملکرد دستگاه اشاره کرد و گفت: دستگاه ازن ژنراتور اکسیژن خالص را دریافت می کند سپس مولکول های O2 را به مولکول های O3 تبدیل می کند و در نهایت خروجی که می‌دهد گاز اوزون است، این گاز به شدت اکسیداتیو است و قابلیت این را دارد که هر گونه آلودگی را از بین ببرد و اکسید کند، همچنین علاوه بر اینکه می تواند برای ضد عفونی کردن هوا و محیط استفاده شود، می تواند داخل آب و پساب تزریق شود و کار  ضد عفونی و تصفیه را انجام دهد.

دانلود پیوست خبر سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.